Sungurlu Belediye Başkanı Muhsin Dere, Muharrem ayı münasebetiyle şehir merkezinde ve ilçe genelindeki camilerde vatandaşlara aşure ikramında bulunduklarını açıkladı.
Milliyetçi Hareket Partisi İlçe Başkanı Etem Alaf, Ülkü Ocakları İlçe Başkanı Ahmet Semih Çökmez, belediye ve il genel meclisi üyeleri ile genç meclisi üyelerinin de katıldığı programda vatandaşlarla bir araya geldiklerini ifade eden Dere, paylaşmanın ve dayanışmanın manevi huzurunu yaşadıklarını söyledi. Başkan Dere, mesajında, “Hz. Hüseyin Efendimiz başta olmak üzere Kerbela şehitlerimizi rahmet ve dualarla anıyor, tüm hemşehrilerimin Muharrem ayını ve Aşure Günü’nü tebrik ediyorum.” ifadelerine yer verdi.
